MUTSUZ SON

 

Yüreğimi üşüten yaz akşamları biriktirdim bedenimde.
Sen kumsaldaki ateşin sıcaklığı ile mayıştığın vakitler, 
Ben uçurumun rüzgârı oldum bu şehirde.
Hangi kuş bana senden bir haber getirecek diye beklerken, 
Her bekleyen gibi bende ulaşamadım o mutlu son dediklerine.
Hayatı bir süreliğine masal yapsak 
Ve bize de gökten üç elma düşse, 
Bizde kavuşsak sevdiğimize, hayallerimize
Yok olmaz!
Bizim hayatımız bir polisiye romanı olma çizgisinden çıkamaz.

 

Her ânı bir ölüm biriktiren
Cesetlerle dolu bu bahçelerde 
Bir türlü kiraz yetişmez zaten

Mayıs 21, 2015
The_dark_garden_by_Pestilential

MUTSUZ SON

MUTSUZ SON   Yüreğimi üşüten yaz akşamları biriktirdim bedenimde. Sen kumsaldaki ateşin sıcaklığı ile mayıştığın vakitler,  Ben uçurumun rüzgârı oldum bu şehirde. Hangi kuş bana senden […]
Mayıs 21, 2015
2738733-yalniz-ve-kimsesiz

yine olursa ? — sonra olursa ?

yine olursa ? — sonra olursa ? mesela közlenmiş biber varken yemekten vazgeçen kanserden koruyor diye lakin erkenden gideyim diye sigara içemeyen akrep ile yelkovan gibi […]
Mayıs 17, 2015
11198455_10206474437157474_449359938_n

Sörvayvır Adası :)

Sörvayvır Adası Kız koş, koşsana kızım gelsene buraya.. bak şuna ya hiç söz dinliyomu! Kız koşsana.. hızlı koş.. Ay noldu ne oldu yangın mı çıktı, hırsız […]
Mayıs 12, 2015
öteki beriki

Öteki için öyleyken beriki için bi b.k ifade etmez

Öteki için öyleyken beriki için bi bok ifade etmez   İş kazası bir ip cambazı için ölüm demektir, bankada çalışan gudubet  Neriman Hanım için evrakların üzerine […]
Mayıs 9, 2015
maarket copy

MARKET

MARKET  Üzülerek ifade edeyim, “market” sezon finalini yaptı. Çolpan İlhan ve Sadri Alışık Tiyatro’nda sezon boyunca oynadı, ancak gitme fırsatı bulabildik. İyi ki de bulmuşuz. Gökhan […]
Mayıs 4, 2015
Ekran Resmi 2015-05-04 03.21.15

Sırt Çantamızla Yollara Çıkıp, Otostop Çekecektik!

  Sırt Çantamızla Yollara Çıkıp, Otostop Çekecektik! Çekinme sende itiraf et hadi. Kandırmayalım birbirimizi, senin de hayallerinden birisiydi bu. Bilinçaltındaki yerini tarif edeyim istersen; hani şu […]
Mayıs 3, 2015
1288035661an75mu

Ben Deli Değilim

BEN DELİ DEĞİLİM Her nesneyle konuşurum… Başlarda, oyuncak ayıma her gece uyumadan önce günümü anlatır öyle uyurdum. Biraz büyüdükçe hayali karakterler ürettim, evime aldığım balıklar ile […]
Mayıs 2, 2015
11198455_10206474437157474_449359938_n

Bu tarz benim, o stil senin

   Bu tarz benim, o stil senin Anne ben dışarı çıkıyorum.. Aaa bu ne hal kızım! Ne varmış halimde anne.. kot pantolon, tişört, ceket, gayet normalim […]
Mayıs 2, 2015
11198455_10206474437157474_449359938_n

Kardeşten Öte

Kardeşten Öte -Gene yavaşladı bu ya! Sonunda açılcaksın arkadaş, ne bu çaba? Havan kime! -Abi farkında mısın bilgisayarla tartışıyosun şuan. -Lan! -Ne demek lan? Dobermana komut […]
Nisan 27, 2015
Ekran Resmi 2015-04-27 22.01.47

Türk Usulü

TÜRK USULÜ İşten çıkıp yorgun bi halde evimizin yolunu tutmuşuz. Az önce trafik durma noktasında gelmişti ama şimdi açıldı. Aha! Adama bak bizi solluyo, bide kırmızı ışıkta […]
Nisan 27, 2015
Ekran Resmi 2015-04-27 21.48.15

MUALLA İÇİN SANAT

  MUALLA İÇİN SANAT Okuldan geriye kalan yarım aklımla seni düşünürdüm Mualla. O zamanlar okula gönderilen çocukların aileleri zengindi, böyle bilinirdi. Ne çok dayak yemiştim mahalledeki […]
Nisan 27, 2015
Ekran Resmi 2015-04-27 20.54.51

Anarşist Annem

Küçüktüm o zaman Bosna’da savaş vardı, neden olduğunu çok anlamamıştım ama çocukları öldürüyorlardı annem çok üzgündü, ben de… Bizde annemle çocuklar ölmesin diye kalabalık bir yerlere […]
Nisan 27, 2015
Ekran Resmi 2015-04-27 20.54.51

Acımasız Ferhat ile Şirin Gerçekleri

  Herşey Ferhat denilen ibnenin kıçıkırık Şirin için dağı delmesiyle başlamıştır… Farkında olmadan çıtayı yükselten abaza Ferhat, bazı temel taşları yerinden oynatarak tarihin seyrini değiştirmişti.. taaaa […]
Nisan 22, 2015
fft243_mf1244437

MASALLARDAN NE ÖĞRENDİK

Sinderella: Hatun kısmının gece 12’den sonra sokakta işi yoktur. Pamuk Prenses: Her beleşe gelen elma yenmemelidir, kadınlar kadınları kıskanır, aynalar yalan söylemez, Uyuyan Güzel: Kızlar uyurken yaşlanmazlar. Çirkin cadılar […]